Nytt utseede

Trots att Emerald green är årets färg enligt Pantone så kände jag att det var dags att byta utseende på bloggen till något ljusare. 
 
Det är mycket, väldigt mycket saker som sker i min vardag nu. Skolan tar väldigt mycket av min tid då vi har ett massivt stort projekt samt att vi skall hinna med att skriva en trendrapport mitt i allt. Sen håller jag på med mitt körkort och innan månadens slut så hoppas jag på att ha det, håll era tummar. Sen så är det väl 3 veckor kvar i skolan (om jag inte tänker fel) innan det är dags för mig att fara på praktik. Jag kommer att tillbringa mina 4 praktikmånader i Linköping på en byrå där vars namn är Markus. Verkar vara en riktigt bra byrå så ser fram emot det mycket. Vart ska jag bo då? Jo ni förstår, jag och pojkvännen tar och blir sambos under de månaderna. Hur det ska gå får vi se, får se vem som blir galen på den andre först ;) Äh, det ska nog gå bra. Jag har varit hemma hos familjen nu i nästan en vecka och pluggat, övningskört och försökt koppla av lite. De flesta i klassen har varit i Tyskland på mässa men jag stod över det pga att det var lite dyrt tyckte jag pga att jag ska ta körkort nu samt att de som känner mig vet att jag INTE är något vidare fan av bussresor. I morgon far jag dock tillbaks till Sunne men tar en nästan 2h paus i Göteborg och fikar med världens bästa Sofie Alm. 
 
Ja men det var ju lite om vad som händer i mitt liv just nu. Jag skall försöka när saker lagt sig lite att vara mer aktiv här :)
 
 
/Sofie

Kommentera här: