Ledig dag

Jag älskar klämdagar, iaf om man får vara ledig då. Igår var det en klämdag och då var jag ledig från praktiken. Jag började dagen med att klippa mig och det blev riktigt bra. Alla slutna hårtoppar försvann, skönt:) bilden är efter jag klippte mig.

Sen gick jag hem och drack kaffe och pratade med Jens över Skype innan jag tog 3ans buss till A6 och IKEA. Jag provade inte ett klädesplagg! Utan köpte bara det jag behövde :) sen for jag ner till stan för att kolla på väska till bröllopet vilket jag fann och för att dra till Westers och köpa lite pyssel/konstnärsmaterial.

Efter en deldag i affärer så köpte jag mat på Taste of Beirut och slappade framför TVn och somnade sedan efter en mycket bra dag.

Idag ska jag fixa lite jobbgrejer, fixa armband till mamma å städa undan de lilla jag brötat ner i lägenheten :)

/Sofie

Kommentera här: