Det senaste

God lördagsförmiddag.
Jag har varit väldigt ineffektiv här på bloggen, vilket jag är fullt medveten om. Det har hänt rysligt mycket sen sist och det skulle ta en evighet att berätta allt. Men för att dra lite kort och gott och snabbt vad som hänt det allra senaste... har gjort klart tävlingsbidraget till Billerud och Santa Maria och väntar nu på jurysvar, har varit i tvist med min granne/klasskompis men det kommer ordna sig på ett eller annat sätt men har varit lite av ett helvete, jag har gjort klar min portfolio och har varit på två intervjuer på två fina och bra arbetsplatser i Jönköping, jag har shoppat en massa med min älskade mor, jag har hållt föreläsning på UKM i Skene och skapade mig lite nya bekantskaper, jag har åkt MC med far min och mitt MCställ sitter ännu bättre på kroppen nu (glad fiapia)... ja men jag har gjort lite allt möjligt. Vissa saker är strålande bra nu och vissa saker är riktigt jobbiga. Det gör ont i mig när jag vet att mina närmaste inte mår bra och har det jobbigt, men jag hoppas och tror att de vet att jag älskar dem av hela mitt hjärta och att de betyder världen för mig. Tänk vad lyckligt lottad jag är att få ha en sån underbar familj, släkt och bekantskapskrets.

/Sofie

Kommentera här: