Min helg

Jag börjar tvivla. Det jag trodde var äkta kärlek kanske inte längre existerar? Tankarna är många och jag skriker inom mig.


Idag far jag till Kungälv för att umgås med mina småkusiner. Jag hade hoppats på lite uppehåll så att man hade kunnat vara ute och leka lite men med tanke på hur vädret varit det senaste och hur oroligt det ser ut utomhus så känns det som om det få bli till att vara inomhus.

Igår var David här, vi käkade på Kabyssen, tog en promenad i Dalstorp, tog en liten omväg sen när vi skulle åka hem för att det är mysigt att åka små slingriga skogsvägar medan man lyssnar på musik och pratar. Det är trevligt att umgås med den däringa pajken. Har blivit förfrågad av honom om jag vill fara till nåda Danmark och Italien med honom men har sagt nej. Mina dagar räcker inte riktigt till för sånna resor och jag är ju sen inte heller så glad i att fara iväg med någon som jag inte känner utan och innan. Nää, men han får skicka ett vykort :)

Jag håller på att måla på en tavelbeställning och jag hoppas på att det blir bra. Än så länge är jag nöjd, men har myyyycket kvar att måla ännu.



/Sofie

Kommentera här: