Lite blåare

Nu har jag tagit mig en riktigt lång dusch, jisses vad skönt det var. Det blev 2½ timmars träning, basket och lite innebandy. Några blåmärken rikare är jag med men det är det så värt. Jag hade planer på att kila ner till gymmet efteråt men kom på att jag behövde dra hem och fixa med min modell. Jag har nu lackat den 3-4 gånger och det ser riktigt bra ut. Tänkte att det skall fotas sen men blir kanske inte än på någon dag. Så mycket man borde göra...
Dagen har vart bra. Jobbandet har flytit på bra och kreativiteten har som ni kanske förstått kommit tillbaks en del. Hoppas på att sportlovet (som tillbringas här på skolan) kommer vara riktigt kreativt av sig.
Nu ska jag kolla på lite Glee innan jag pillar vidare med modellen och sen drar och lägger mig. Natti :)

/Sofie

Kommentera här: