S.E.G.

Hej, jag heter Sofie Persson och är segare än segast...

Skulle lätt kunna somna med en gång nu, men det får jag inte. Tog nyss en dusch för att piggna till lite och skall snart se om jag har något kaffe hemma. Sen skall jag läsa lite och självklart skall jag packa lite med. Ikväll skall vi ha en sista(!) klassfest. Temat är festival, så får se om jag har några kläder som kan vara passande ^^ Imorrn blir det att tvätta för fullt och sen ta och stoooooorstäda. Allt skall bli rent och supersnyggt inför inspektionen på tisdag. Alla måste storstäda innan man slutar. Önskar bara att det kunde vara storstädning lite oftare. Skönt med rena ställen.

Nej nu får jag ta och fixa iordning mig och fixa kaffe.

Ha en bra lördag!

/S
1 Ullan Your Brother:

skriven

bra blogg syrran! men saknar reklam på den dock, tror du skulle kunna tjäna pengar på den om du tar kontakt med företag! guds frid vare med dig syster Persson

Kommentera här: