Bläckfiskillustration

 
Efter att ha varit i Linköping i 4 månader för att ha min sista LIA-praktik så är jag tillbaks i Sunne sedan en vecka tillbaks. Om 4 veckor(!) tar jag min examen i förpackningsdesign så dessa veckor i skolan som är kvar kommer att användas till att göra examensjobbet. Det blir att redesigna ett befintligt varumärkes förpackningar samt skapa marknadsföringsmaterial för det. Det är fruktansvärt mycket som skall hinnas med på denna korta tid så kommer bli jobb större delen av dygnen. Men för att inte bli allt för galen på det så varvar jag lite med lite illustrationer. Här kommer en bild på min bläckfisk som jag just nu jobbar med. 
 
Och ni, ni glömmer väl inte bort att besöka min hemsida lite då och då? http://www.ofiidesign.se/ 
 
Kram på er! /Sofie
1 Christian:

skriven

Hej Sofie!
Hur är det med dig och hur går studierna?
Kram

Svar: Hej hej, det är fint här. Studierna går bra och jag tar examen om 2,5 vecka :)
Sofie Persson

Kommentera här: