Körkortsplugg, hemligt projekt och sista köret i Sunne.

Hur har mina senaste dagar sett ut? Jo först skola till halv fyra och sen direkt hem för att plugga körkortsteori och ev. körlektioner. Jag är inte i mål ännu utan fortsätter att kämpa. Än så länge har jag hunnit med två körkosleprov här hemma på datorn idag, igår var det nog tre och dagen innan var det tre eller fyra. Jag ligger i nu för det vore så skönt att klara det på första försöket. Eftersom både skrivning och uppkörningen blivit framflyttad med över en vecka vad som först var planerad så är stressen stor för att hinna lära mig allt. Klarar jag allt på första försöket kommer jag att vara vansinnigt stolt, klarar jag det inte på första försöket så är det inte s konstigt utan då får jag fortsätta öva och försöka lyckas bättre på försök nummer två. 
 
För övrigt är det inte långt kvar nu på det hemliga projektet då det väldigt snart är redovisning. Provredovisningen är på tisdag och redovisningen inför företagets marknadsavdelning är den 28de om jag inte tänker fel nu. Tyvärr får jag inte berätta något eller visa något då det är sekretess på det men jag är nöjd över det arbetet som jag och min grupp gjort. 
 
Månaden börjar närma sitt slut vilket också betyder att det snart är dags för mig att lämna Sunne för fyra månader. Som jag skrivit (mer än en gång, förlåt) så är det dags för mig att fara till Linköping som min sista LIA-period. Det ska bli kul och jag ser fram emot det mycket. Självklart är jag nervös, men det ska bli kul. 
 
Nu ska jag diska och plugga lite mer teori. Kram
 
 
 
/Sofie

Kommentera här: