Skola

Året har börjat intensivt, möten, skola och jobb. Det är knappt så jag varken hinner eller orkar med allt men jag försöker hålla takten.

Igår lämnade jag in affischen vi skulle göra i prepress-kursen. Läraren blev väldigt nöjd med den så det var kul (bilden). Hemtentan i samma kurs är påbörjad, företagsekonomin är snart klar, logotypen till Växjö el & säkerhet är klar och idag sattes den på på deras ena firmabil. Bång ringde mig idag och pratade lite om företagsmässan som ska vara i slutet på månaden i Tranemo och nu väntar jag på mer info från honom via mail. Uppgiften från Artic Paper skall påbörjas idag, samt att jag ska ha en online-möte med Palm för att prata om min hemsida.

Andas!

Det rullar på. Nu ska jag dock vila lite innan jag börjar med skolarbetet.

/Sofie

Kommentera här: