Aj aj aaaaaaaj!!!!!

Jag gillar inte folk som hela tiden skriver bara en massa negativa saker men idag tänker jag själv göra det. Förlåt. Alla män borde sluta klaga på "men-cold". Visst, att vara riktigt förkyld är jobbigt men att ha äkta mensvärk är ett helvete. Jag rörde mig inte från soffan mellan 11-16, hade så ont. Jag har nästan spytt av smärtorna och jag har legat i soffan och bokstavligen vridit mig av smärtor. Att jag har svåra PMS besvär gör ju inte saken bättre. Det är en totalt rödgråten Sofie som snart ska försöka få i sig något i magen. Jag ber för att det inte ska komma upp lika snabbt som det kommer ned. Alla ni män, ja och kvinnor som aldrig haft så ont av mensvärk, snälla förstå mig och alla andra som bokstavligen lider varje månad. Vi fejkar inte eller gnäller för det minsta lilla, för det gör ont så in i HELVETE! Det är under dessa dagar som man önskade att man hade varit av manligt kön. Jag ska börja jobba imorrn och jag ber till Gud att jag ska klara av att gå upprätt samt inte skrika åt folk för det minsta lilla. Förlåt för mitt gnäll, men jag har så ont :(

/Sofie

Kommentera här: