Flyttad lektion

Igår, strax efter att jag publicerade det senaste inlägget så fick jag mail om att lektionen hade blivit flyttade till obsdag. Så igår var jag helt "ledig", men satt ändå och gjorde mönster hela dagen. Vissa blev bra och vissa mindre bra men får se om något går att användas till Grafisk-formgivnings-lektionen, annars är det bara att göra ytterligare ett. Ni får inte se fler mönster just nu men det kommer :) Jag är inte jätteglad att lektionen flyttades för det resulterar till att jag inte slutar halv 12 i morgon utan halv 4... och jag som fyller år i morgon. Men det är inte så mycket att göra åt och jag får ju umgås med min härliga klass så ska inte klaga. Tänkte att när jag kommer hem idag ska baka något till i morgon. Blir antagligen att Johanna, Emma, Jocke och Marcus kommer hit.
Nu ska jag diska. Tjing!

/S

Kommentera här: