Tillbaks i Sunne

Jag skriker snart!!!!
Jag kom hem från leksand kl1 i natt (var en massa tågförseningar osv), men jag vill tillbaks till Leksand redan! När jag kom upp till Dalarna i fredags så kändes det som att komma hem. Jag fick ett lugn i hela kroppen och kändes som om jag kunde andas ordentligt för första gången på evigheter. Jag träffade arvid ett par timmar vilket var jättetrevligt och mysigt. Var inte alls jobbigt fast att vi inte längre är ett par. Och att träffa alla kompisar var ju otroligt roligt och härligt. Gamlingsfesten var toppen och det gjorde ont att säga hej då till alla sen.
Jag vill tillbaks! Jag känner mig inte alls hemma i Sunne. Jag gillar skolan och så, den är jättebra,men jag känenr mig inte helt hemma här. Känns som om luften gick ur mig så fort jag vaknade imorse och insåg att nu var man tillbaks här och att man är mååånga mil ifrån alla gamla leksingar. Jag gråter snart!
Att inse hur mycket man har att göra nu gör ju läget bara ännu värre. Jag skriver hemtenta, projektdokumentation, skissar på eriks uppgift. Jag måste även börja med mönsterdokumentationen och alla andra tusen saker som måste jobbas med. Aaaaaaaaaah!
Andas Sofie!
Jag vet att det bara är att ta tag i en sak i taget och jobba sig igenom hela högen med skolarbete.

/Sofie
1 suss:

skriven

Du är bäst min sofie! <3

Kommentera här: