Rock-stjärna

Det är full fart här i Leksand nu de sista dagarna av skolan. Idag har det vart (och pågår ännu) avslutningsfest med havs-tema. Jag hinner inte blogga alls mycket. Den lilla tiden som jag har ledig har jag Arvid hos mig och då vill jag ju såklart inte sitta vid datorn utan umgås med honom. Men tids nog så kommer jag bli aktiv igen. Nu är jag jättetrött så tänker gå och lägga mig nu men först måste ag tvätta bort min sminkning och få iordning på håret... det kommer ta en stundm, usch, men så är det om man klär ut sig.
Ingen Arvid hos mig i natt vilket betyder att jag kommer ha (trots att jag är trött) svårt att sova. Jag kan inte riktigt komma till ro när han inte ligger jämte mig och jag hör hans andetag. Han har någon lugnande effekt på mig. Den natten som var så sov jag själv med men det tog någon timme innan jag lyckades somna. Jaja, så är det.
Natti!

/Sofie

Kommentera här: