Och i höst då?

Igår fick jag reda på att jag skall på intervju på Broby grafiska den 15 juni, trevligt. Det kändes skönt med något lite upplyftande efter att jag fått reda på att jag inte kom in i Malmö. Allt detta med skolor och sökande är jobbigt och jag kan inte sluta tänka på alla andra som precis som jag, vill ha en plats på en önskad utbildning. Jag är rädd för att jag kommer vara en av dem som står utan plats i höst. Vad skall jag göra då? Antar att det blir till att försöka jobba då men då kommer frågan upp, vart skall jag jobba? och bo? Aja, det får bli som det blir.
Jag är trött på min mage. Ända sen jag opererade bort min gallblåsa har jag fått ont lite då och då. Kallsvettas och får kramper. Idag är det en sån dag. Jag smsade Sofie att hon skulle säga till Kajsa att jag inte mådde bra. Det blir till att krya ner i sängen nu och svära tyst för mig själv. Funderar på om jag kanske skulle kolla med en läkare i sommar om det finns tabletter eller något för detta.
Igår blev mina visitkort klara och jag är nöjd. Tycker att de passar mig och säger det jag vill säga.
Nä nu måste jag lägga mig.

/S

Kommentera här: