Kulturell matkväll

Matlagning i köket
Hungrigt folk
Jag och Samat :)
Igår var det kulturell matkväll på skolan. Jag och några till lagade mat ifrån lite olika länder i skolans kök och sen vid 18-tiden kom ett 70 tal med folk (elever från skolan, folk från Siljegården osv). Hade en toppenkväll och avslutade allt med Earth Hour. Då släcktes skolan ned och en massa stearinljus lyste upp lokalen och musik spelades i bakgrunden. Det blev jättelycket och var superkul! Underbara människor.
jag önskar att ni alla hade vart med, för det var en av de bästa dagarna på länge. Jag vill egentligen berätta allt som hände men är för trött för det. Idag har jag i alla fall städat mitt rum, lagat supergod mat och målat en del. Nu skall jag kolla klart på ett avsnitt av Skins, sedan duscha och sen sova. Åååh vad jag älskar min säng!

/Sofie
1 madeleine:

skriven

Det låter så kul, gläds med dig.

Kommentera här: