Och så åkte den lilla BMWn iväg.

Nu har Arvid åkt hem, så är ensam nu. Det känns inte alls bra och jag saknar honom redan. Jag hatar 'hej då'n! Det var underbart i torsdags när han kom och jag gick raskt ut till hans bil och kysste honom. En lycklig och pirrande känsla. Helgen har varit lugn och vi har sett på film, myst, pratat lite och så. Allt blev dock inte som det var tänkt. Jag hade tänkt att vi skulle ha picknick vid Åremma kvarn men vädret var inte med oss och sen var tanken att vi skulle in till IKEA idag men det blev inte så heller, då pga att jag fick världens magkramer och vågade inte åka in sen efter de hade gått över (tur var väl det för haft ont till och från hela dagen). Arvid var jätte rastlös, för han är van vid att hålla igång och hitta på saker. Fick lite dåligt samvete att vi inte hittade på så mycket men får hitta på mer nästa gång.
Ska ta tag i lite CSN, studera.nu och lägenhets-grejer nu. Får göra lite nytta nu när det är helg och inget annat är planerat.

/S

Kommentera här: