Mässa

Godmorgon! Idag är det mässa här på skolan. Det beräknas komma flera hungra så det kan nog bli kul. Det är olika 'grupper' som jobbat med Leader här uppe i Leksands trakten som ställer ut men vi på skolan ska ha verkstäderna öppna så att folk får komma och kolla. Bra chans för lite marknadsföring. Jag och några andra klasskompisar har erbjudit sig att finnas i klassrummet under dagen :) Ska faktiskt bli kul.
Så som jag ser ut på bilden ser jag ut just nu :) Och sticket jag har i handen är min blivande mössa, ska försöka sticka lite på den idag. Nu ska jag till klassrummet :) Ha en kanondag allihopa!

/Sofie
1 gabriella:

skriven

Vill du bli dagens blogg?

Ta chansen, det kan bli du om du anmäler dig!



http://ovesson.blogg.se/2010/october/dagens-blogg-3.html#comment

Kommentera här: