Vuxen?!


Håller på med mina glasögon för fullt, redovisning på tisdag. Tror det blir bra, känns bra i alla fall. Har även börjat sy på en väska och har väl gjort det lite svårare för mig än vad det egentligen borde behöva vara. Men kul att äntligen ha dragit fram symaskinen. Stickar en halsdukskrage med. Är allt lite pysslig av mig :) Blir nog till att baka i veckan. Sen jag flyttade till Leksand har mitt intresse för matlagning, bakning och sy/stickning blivit större, att städa och hålla ordning har jag blivit bättre på och njuter av att få ha det städat och fint. På väg att bli vuxen kanske???

Tror jag är nära på att bli sjuk, har nyst i två dagar nu och det skaver lite i halsen. Jag har varken lust eller tid till att bli sjuk.

Nej nu blir det plugg!

/Sofie



Bild från nyår då jag var hemma hos familjen. :)

Kommentera här: