Moodmap

Måndag förmiddag...

...det kryper i fingrarna på mig. Skall sätta igång med designandet nu, glasögonen skall ju redovisas imorgon. Jag måste bli klar. Har en del att göra, skriva ut min Moodmap, skriva klart om glasögonen, övningsredovisa, göra klart maskeradmasken, klistra fast alltihopa på kollagen/tapeterna osv osv... Och självklart skall jag fota allt och ladda upp här.

Detta är förövrigt min Moodmap. Ni som inte vet vad som menas med moodmap, så är det sin inspirationskälla. På redovisningarna skall man visa upp den så att de som lyssnar/ser på redovisningen vet vart man hämtat sin inspiration ifrån och lite vad de kan förväntas få se som resultat i slutändan. Krångligt att förstå? Då är det nog bara jag som är dålig på att förklara, för det är egentligen busenkelt ^^




Som ni ser så har jag hämtat inspiration från väldigt olika saker, alltifrån snöstormar till nördar till hårklämmor och Star Wars. men såhär kan i alla fall en moodmap se ut :)

Ha en bra dag!

Kram S

Kommentera här: