2010

Idag är det nyårsafton och jag sitter och funderar över hur det gångna året vart. Ett år av både glada och sorgsna stunder. Hur jag utvecklats och allt jag vart med om. Vissa saker hade man velat gjort annorlunda men överlag har det vart ett bra år.
Mitt 2010:
Jag har kommit en bra bit med design/konst, träffat en massa underbara människor och börjat träna ordentligt och regelbundet. Jag har jobbat och insett värdet av att få ta del av all den kunskap som äldre håller på, jag har lärt mig att säga ja, säga nej... säga vad jag tycker, vill och känner för. Jag har har vågat och mestadels vunnit på det.
2011 vill jag ska bli ett bättre år, mer träning, träffa ännu mer nytt folk och skapa kontakter, ta upp gamla kontakter, utvecklas mer som person och inom design/konst. Våga mer och lita mer på min egna vilja och vad jag kan och är bra på. Ett nytt år med mer förståelse, förlåtelse, glädje, kärlek, lycka och hopp. 2011 ska bli ett bra år.
Gott nytt år allihopa!
Idag är det nyårsafton och jag sitter och funderar över hur det gångna året vart. Ett år av både glada och sorgsna stunder. Hur jag utvecklats och allt jag vart med om. Vissa saker hade man velat gjort annorlunda men överlag har det vart ett bra år.
Mitt 2010:
Jag har kommit en bra bit med design/konst, träffat en massa underbara människor och börjat träna ordentligt och regelbundet. Jag har jobbat och insett värdet av att få ta del av all den kunskap som äldre håller på, jag har lärt mig att säga ja, säga nej... säga vad jag tycker, vill och känner för. Jag har har vågat och mestadels vunnit på det.
2011 vill jag ska bli ett bättre år, mer träning, träffa ännu mer nytt folk och skapa kontakter, ta upp gamla kontakter, utvecklas mer som person och inom design/konst. Våga mer och lita mer på min egna vilja och vad jag kan och är bra på. Ett nytt år med mer förståelse, förlåtelse, glädje, kärlek, lycka och hopp. 2011 ska bli ett bra år.
Gott nytt år allihopa!

/Sofie
1 Louise:

skriven

Det låter kanon Sofie! :D

Jag saknar tiden vi hade i leksand..

Kommentera här: