ZzzZzzeg ZzzZzzofie

Jag är trött.
Men kanske är det inte så konstigt med tanke på att jag fått 3-3½h sömn i natt. Jag kunde verkligen inte somna. Det spelade ingen roll hur jag än vände och vred på mig så kom jag inte till ro. Jag hade för mycket i tankarna, bla prsentationen och sen så var jag inte trött. det slutade med att jag var uppe och övade på min presentation. När jag tyckte jag var klar och var trött så hoppade jag ner i sängen igen men inte kunde jag sova för det inte. Det var riktigt segt.
Men jag lyckades ta mig upp i morsen i villket fall som helst, men snacka om att jag var (är) trött. Redovisningen gick bra och det var kul att se ettornas stil. Det var dock lite segt med redovisningarna eftersom det tog hela dagen, och det blir lite jobbigt att lyssna en hel dag på redovisningar.
Nu i eftermiddag har jag, Sofie, Charlotte och Matilda pratat lite om får lilla tisdagskul, dvs att vi skall träna i gympasalen varje tisdag. Lekar, träning och musik från det glada 90'talet. Ska försöka få med lite folk från skolan med, kul när man är många. Sen var jag och hälsade på lite på metallen och pratade, trevligt trevligt. Kul att lära känna de nya ettorna där med.
Resten av dagen kommer bli lugn. Jag orkar inte träna idag utan det kommer nog bli en tidig kväll för mig. Ska nog se på lite TV, läsa lite, laga lite mat och bara mööösa i soffan min :) Skulle visserligen kunna städamitt rum men frågan är om man orkar dra fram dammsugaren och moppen... det tål att tänkas på.


/Sofie

Kommentera här: