Ibland får man lov att gråta.

Jag ringde hem på kvällen, pratade lite med pappa och en hel del med mamma. Slutade med att jag grät i telefonen men det var skönt. Jag behövde lätta på trycket. Det var så mycket som fanns inom mig och som behövde komma ut. Så glad att jag har min mamma hon är bäst. Glad att jag har pappa med såklart, är ju pappas flicka :) Jag älskar mig familj så otroligt mycket.

Efter samtalet var jag helt slut och behövde få lite syre så jag gick ner till Siljan och träffade Sofie. Vi gick på stranden i en timme och bara snackade, kollade på solnedgången och ibland satt vi bara helt tysta jämte varandra. Ibland är tystnad det bästa som finns.

Idag mår jag mycket bättre. Har till och med lite inspiration till att jobba och vara kreativ. Kanske kommer det upp någon bild här senare, får se, får se ;) Skall fota kondomförpackningsredovisningen med och slänga upp här. Måste bara ladda mitt batteri, lite svårt att fota annars.

Ha en bra dag, för det skall jag ha.

/Sofie

Kommentera här: