Adjö 2009

Idag är det den 31 december, vilket betyder nyårsafton. I natt skall det gångna året hälsas adjö och så skall det nya året välkomnas, år 2010! I år ska jag fira nyår med familjen, några släktingar och familjevänner, och i år skall vi vara hos Håkanbråkan och kompani. Det skall bli kul. Förra året firade jag inte med det där gänget utan var med min dåvarande pojkvän. Men trevligt att ta upp de gamla traditionerna igen :)
Klädseln ikväll blir svarta strumpbyxor, en söt mörkgrå kort klänning och någon form av kofta över det. Självklart ska jag ha mina nya örhängen som jag köpte till mig själv i julklapp.

Nog för att jag är en hårdrockstjej och för det mesta spelar dån musik. Men igår slog jag på ZTV, som jag brukar tycka är skit, men de spelade lite go musik igår, mycket rock och hårdrock. Owl City var ett band som jag gillade, som är lååångt ifrån hårdrock, kul att lyssna på lite annat ibland med.

Förra gången jag skrev här så skulle jag till frissan. Jag blev nöjd, lite mörkare än jag tänkt mig, men jag gillar det ändå. Klippte det lite me. Alltid kul att få lite färg i håret, spciellt till nyår :) :)


Jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år. Jag hoppas att 2010 kommer vara ett trevligt, bra och innehållsrikt år för er alla, och att nya möten och goda upplevelser kommer att fylla 2010.


/Sofie Persson

Kommentera här: